طب قنا
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره 613623
أخى الزائر / أختى الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو فى منتدى طب قنا
سنتشرف بتسجيلك
شكرا استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره 829894
ادارة المنتدياستفسار من اخوكم خريج  طب القاهره 103798
طب قنا
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره 613623
أخى الزائر / أختى الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو فى منتدى طب قنا
سنتشرف بتسجيلك
شكرا استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره 829894
ادارة المنتدياستفسار من اخوكم خريج  طب القاهره 103798
طب قنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طب قنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
صفحة جديدة 3

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ahmed khairy - 501
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره I_vote_rcapاستفسار من اخوكم خريج  طب القاهره I_voting_barاستفسار من اخوكم خريج  طب القاهره I_vote_lcap 
mohammed ahmed - 411
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره I_vote_rcapاستفسار من اخوكم خريج  طب القاهره I_voting_barاستفسار من اخوكم خريج  طب القاهره I_vote_lcap 
محمدطلعت - 235
همس الورود - 222
khalid.a - 214
ahmed_tt - 162
اميرة القلوب - 145
dr/shimaa_767 - 107
dr_muslima - 92
mizoo - 89
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط طب قنا على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط طب قنا على موقع حفض الصفحات
المواضيع الأخيرة
» استفسار من اخوكم خريج طب القاهره
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالسبت أبريل 02, 2011 2:56 pm من طرف mohammed ahmed

» طــب فــــــوريو ::: TEB4U ::: بوابة طلبة الطب في مصر
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالأحد فبراير 27, 2011 3:21 pm من طرف truelovestorm

» انها كلمات وليست اى كلمات
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالسبت فبراير 12, 2011 12:57 pm من طرف khalid.a

» انت لا تستحقنى....................
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالسبت فبراير 12, 2011 12:53 pm من طرف khalid.a

» يوم قي حياة (سيد الطبي)
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:43 am من طرف mohammed ahmed

» برج دبى حقيقة ام خيال (مزود بصور جميلة للبرج)
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:35 am من طرف mohammed ahmed

» ايه اللي استفدته من الامتحانات
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالأحد فبراير 06, 2011 5:11 pm من طرف mohammed ahmed

» مــوت بـلا مــوت … .. ! ! ! احياء ولكن اموات ! !
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالإثنين يناير 17, 2011 1:16 pm من طرف دمعة فرح

» الا تجلسين قليلا
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالإثنين يناير 17, 2011 12:58 pm من طرف دمعة فرح

» شوية MCQS هدية...من دكتورة درية
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 12:55 am من طرف mohammed ahmed

» MCQs كتيييييييير
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالإثنين يناير 03, 2011 7:05 pm من طرف mohammed ahmed

» معلمون بلا حدود
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالإثنين ديسمبر 20, 2010 9:23 pm من طرف مصطفى محمود

» كلام عن الحب
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالأحد ديسمبر 05, 2010 11:47 pm من طرف ahmed khairy

» الجامعات الحكومية تقرر زيادة مصروفات الانتساب من 400 جنيه لـ 5 آلاف
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 12:51 pm من طرف دمعة فرح

» من هُنا بدأت وهناك أنتهت
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 12:48 pm من طرف دمعة فرح

» شوفوا التضحية من اجل الحب
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 12:40 pm من طرف دمعة فرح

» شرايح باثوبوجى بتاعت الكليه من تصويرى
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 2:27 am من طرف ahmed khairy

» محاضرة fire arm wounds دكتور خالد..... تسجيل
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 1:08 am من طرف ahmed khairy

» تهنئة عيد الأضحى 2010
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالثلاثاء نوفمبر 16, 2010 12:00 pm من طرف افراح

» ليلة بكي فيها القمر
استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالأحد نوفمبر 14, 2010 12:20 am من طرف mohammed ahmed

استفسار من اخوكم خريج طب القاهره

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sohaib_s

استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Empty
مُساهمةموضوع: استفسار من اخوكم خريج طب القاهره   استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالثلاثاء فبراير 22, 2011 12:45 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا اخوكم محمود خريج القصر العيني 2010 -2011

وانا حبدأ امتياز ان شاء الله في شهر 3 الجاي وحخلص بعديه بسنه

انا سمعت ان طب قنا عندكم اكبر سنه سنه رابعه يعني الجامعه قدامها 4 سنين عشان تكتفي بابناءها من الاطباء (خامسه وسادته ونص ساته وامتياز)

فهل حد عنده فكره عن شروط قبول معيدين للجامعه في الوقت الحالي؟

انا خريج القصر العيني طب القاهره و اصلا من الاقصر وليا سكن في الاقصر ممكن اغير عنوان بطاقتي على هناك ومجموعي 78.8 في الميه

عندي 3 اسئله اتمنى ان حد يجاوبني عليهم بعد ما يسأل من مصدر موثوق

1-ايه شروط قبول النواب بشكل عام كل سنه؟

2-بالمواصفات بتاعتي دي (اللي قلتها فوق) ايه فرصة اني آخد نيابة باطنه مثلا في قنا؟ وهل فيه افضليه مثلا لخريجي اسيوط وسوهاج ولا لأ؟ وهل المجموع ده (78.Cool يلحق نيابات؟

3-امتى اعلان النيابات كل سنه وامتى أقدم عليه؟

رجاء خاص يا اخواني انكم تسألولي على الموضوع ده وتردوا عليا من مصدر موثوق

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم "من كان في حاجة أخيه كان الله في حاجته"
mohammed ahmed
المشرف العام
المشرف العام
mohammed ahmed

مُساهمةموضوع: رد: استفسار من اخوكم خريج طب القاهره   استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالثلاثاء فبراير 22, 2011 1:25 am

أهلا وسهلا بحضرتك يا دكتور في المنتدى

ألف مبروك ان حضرتك خلصت ال6 سنين على خير
ربنا يعينك ويعينا ان شاء الله

بالنسبة لسؤال حضرتك
للأسف انا شخصيا معنديش أي اجابات واثق منها

غير كده زي ماحضرتك عارف ان احنا في أجازة فمحدش بينزل الكلية ولا المستشفى

لكن باذن الله اول ما نرجع باذن الله هسألك وهخلي زمايلي في أكبر دفعة يتأكدوا برده
انا آسف جدا اني مقدرتش مساعدتك دلوقتي
اتمنى لك امتياز موفق باذن الله
sohaib_s

مُساهمةموضوع: رد: استفسار من اخوكم خريج طب القاهره   استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالثلاثاء فبراير 22, 2011 3:11 pm

جزاك الله خيرا اخي محمد

بارك الله فيك وكثر من امثالك

وأحييك على الموقع الرائع واللي تشرفت اني اكون عضو فيه

ربنا يتمملكم الاجازه على خير وباذن الله لما تخلص الاجازه زي ما حضرتك قلت يبقى اكرام كبير من حضرتك انك تسأللي في شؤون الأطباء عندكم اكيد ليها مكتب وهما يدلوك على المكان اللي تسأل منه تفصيلا او يردوا هما عليك بالاجابه الوافيه

لأن حتى الدفعات الكبيره ممكن متكونش عارفه فالحل الوحيد ان حد يروح بنفسه يسأل في المكتب اللي قلتلك عليه وربنا يجازيك كل خير

وبرضه معلش لو قالولك انه بيبقى فيه اعلان بينزل كل سنه اسألهم شروط الاعلان اللي فات (بتاع السنه اللي فاتت) كانت ايه ونزل شهر كام

وربنا يوفقكم ايها الجيل الصاعد انتم اللاحقون ونحن السابقون ههههههههههه

وانا تحت امركم برضه في اي استفسار بخصوص الامتياز في القاهره لو حد نفسه ياخده هناك
mohammed ahmed
المشرف العام
المشرف العام
mohammed ahmed

مُساهمةموضوع: رد: استفسار من اخوكم خريج طب القاهره   استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالإثنين فبراير 28, 2011 6:28 am

ان شاء الله يا دكتور
رغم اناي مسمعتش قبل كده عن مكتب شؤوون الأطباء في الكلية ...مش عارف ممكن يكون في المستشفى
بس المهم هتصرف باذن الله

sohaib_s كتب:

وربنا يوفقكم ايها الجيل الصاعد انتم اللاحقون ونحن السابقون ههههههههههه

وانا تحت امركم برضه في اي استفسار بخصوص الامتياز في القاهره لو حد نفسه ياخده هناك

اههههههههه....كلنا لها
sohaib_s

مُساهمةموضوع: رد: استفسار من اخوكم خريج طب القاهره   استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالأحد مارس 13, 2011 6:21 am

السلام عليكم

كيف حالكم يا شباب

(مبارك) عودة الدراسه

Very Happy
معلش بفكركم لو حد يفضى يسألي في الايام القادمه وجزاكم الله خيرا
mohammed ahmed
المشرف العام
المشرف العام
mohammed ahmed

مُساهمةموضوع: رد: استفسار من اخوكم خريج طب القاهره   استفسار من اخوكم خريج  طب القاهره Emptyالسبت أبريل 02, 2011 2:56 pm

انا بعت رسالة من فترة على الخاص ليك يا دكتر
اتمنى حضرتك تكون شفتها

استفسار من اخوكم خريج طب القاهره
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» استفسار
» استفسار هام عن الكلية
» استفسار صغير
» استفسار للادارة وارجو التوضيح...........