طب قنا
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم 613623
أخى الزائر / أختى الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو فى منتدى طب قنا
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم 829894
ادارة المنتديانا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم 103798
طب قنا
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم 613623
أخى الزائر / أختى الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو فى منتدى طب قنا
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم 829894
ادارة المنتديانا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم 103798
طب قنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طب قنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
صفحة جديدة 3

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ahmed khairy - 501
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم I_vote_rcapانا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم I_voting_barانا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم I_vote_lcap 
mohammed ahmed - 411
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم I_vote_rcapانا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم I_voting_barانا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم I_vote_lcap 
محمدطلعت - 235
همس الورود - 222
khalid.a - 214
ahmed_tt - 162
اميرة القلوب - 145
dr/shimaa_767 - 107
dr_muslima - 92
mizoo - 89
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط طب قنا على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط طب قنا على موقع حفض الصفحات
المواضيع الأخيرة
» استفسار من اخوكم خريج طب القاهره
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالسبت أبريل 02, 2011 2:56 pm من طرف mohammed ahmed

» طــب فــــــوريو ::: TEB4U ::: بوابة طلبة الطب في مصر
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالأحد فبراير 27, 2011 3:21 pm من طرف truelovestorm

» انها كلمات وليست اى كلمات
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالسبت فبراير 12, 2011 12:57 pm من طرف khalid.a

» انت لا تستحقنى....................
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالسبت فبراير 12, 2011 12:53 pm من طرف khalid.a

» يوم قي حياة (سيد الطبي)
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:43 am من طرف mohammed ahmed

» برج دبى حقيقة ام خيال (مزود بصور جميلة للبرج)
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:35 am من طرف mohammed ahmed

» ايه اللي استفدته من الامتحانات
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالأحد فبراير 06, 2011 5:11 pm من طرف mohammed ahmed

» مــوت بـلا مــوت … .. ! ! ! احياء ولكن اموات ! !
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالإثنين يناير 17, 2011 1:16 pm من طرف دمعة فرح

» الا تجلسين قليلا
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالإثنين يناير 17, 2011 12:58 pm من طرف دمعة فرح

» شوية MCQS هدية...من دكتورة درية
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 12:55 am من طرف mohammed ahmed

» MCQs كتيييييييير
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالإثنين يناير 03, 2011 7:05 pm من طرف mohammed ahmed

» معلمون بلا حدود
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالإثنين ديسمبر 20, 2010 9:23 pm من طرف مصطفى محمود

» كلام عن الحب
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالأحد ديسمبر 05, 2010 11:47 pm من طرف ahmed khairy

» الجامعات الحكومية تقرر زيادة مصروفات الانتساب من 400 جنيه لـ 5 آلاف
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 12:51 pm من طرف دمعة فرح

» من هُنا بدأت وهناك أنتهت
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 12:48 pm من طرف دمعة فرح

» شوفوا التضحية من اجل الحب
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 12:40 pm من طرف دمعة فرح

» شرايح باثوبوجى بتاعت الكليه من تصويرى
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 2:27 am من طرف ahmed khairy

» محاضرة fire arm wounds دكتور خالد..... تسجيل
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 1:08 am من طرف ahmed khairy

» تهنئة عيد الأضحى 2010
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالثلاثاء نوفمبر 16, 2010 12:00 pm من طرف افراح

» ليلة بكي فيها القمر
انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالأحد نوفمبر 14, 2010 12:20 am من طرف mohammed ahmed

انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
داليا على
عضو متميز
عضو متميز

انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Empty
مُساهمةموضوع: انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم   انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالثلاثاء فبراير 23, 2010 8:20 pm

بس انا عندى اتنين صحابى بس فيهم من الحاجات اللى مكتوبة هى وحدة مرحة جدا واى شى فى الدنيا بنعملة والتانية كويسة وع طول بتوجهنى للصح عشان انا مجنونة شوى بس فى الدنيا دى كلها مفيش اجمل من صديقة كويسة وحنونة وتقدر تفهمك وممكن تعوضك عن حاجات كتيرة جدا ممكن تعوضك عن الحب من الحبيب والحب من الاسرة بس لا خيرة اللى فيما اختارة الله وكل سنة وانتو طيبين وان شاء الله السنة الجديدة تكون احلى من السنة اللى فاتت ونحقق فيها كل اللى احنا عيزينة ونلاقى الاصدقاء الكويسين ونبعد عن اصحاب المصلاحة ويارب تكون السنة الجديدة حلوة على مصر وعلى الامة الاسلامية وبلاش كسل وياريت كل وحدة عندها طموح لاى شى تحاول ان هى توصل لهدفها وللازم نحب بعض ونحب الدنيا عشان الحياة حلوة بس عيزة صبر وتفاؤل منا والله المستعان ويارب كل اللى فى ثانوى عام ينجح ونحصل على اعلى التقديرات يارب عشان النجاح سهل وياريت كل اللى يقرا تعليقى يدعيلى عشان اناااااااااا فى 'طب بشرى ياااااااارب نجح كل النااااااس وارحمنا من عندك انت ارحم الراحمين وكل سنة وانتو طيبين.
ahmed khairy
المدير العام
المدير العام
ahmed khairy

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم   انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالثلاثاء فبراير 23, 2010 10:11 pm

شكرا على المواضيع اللى انتى كاتباها بس خدى منى النصيحتين دول
اولا ننوع فى الموضوعات بلاش كل الموضوعات عن فكرة واحدة
التانى يا ريت تشيلى الصورة الشخصية علشان كده غلط انى بنت تحط صورة ليها وده مش من تقاليدنا
ارجوا ان تتقبلى كلامى وشكرا
mohammed ahmed
المشرف العام
المشرف العام
mohammed ahmed

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم   انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالأربعاء فبراير 24, 2010 1:29 am

أتفق تماما مع د. أحمد
ثانيا من المعروف أن الطالبات اللي في كليتنا مش بيكتبوا الاسم الحقيقي عند التسجيل في أي منتدى
ومبيحطوش أي صور (وحشة زي ده
نرجو الانتباه
indb@d$

indb@d$

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم   انا عندى صحاب كتير بس مش عرفة ارضى مين فيهم Emptyالأربعاء فبراير 24, 2010 2:15 am

انا من راى انك ترضى ربك وترضى نفسك اهم من انك ترضى اى حد

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا ريت ابقى عندى اصدقاء